Ми постійно вдосконалюємось, щоб ви могли витрачати якомога менше часу на пошук і оплату рахунків. Так, зареєстровані користувачі автоматично отримують не тільки усі рахунки за своєю адресою або раніше збереженими шаблонами, а й нагадування про їх оплату, що надсилаються на email та у мобільний додаток Portmone. Завдяки цьому ризик пропустити платіж зводиться до мінімуму.
Що таке нульовий рахунок
Зазвичай отримані рахунки містять суму до оплати, яка була виставлена постачальником послуги за спожитий газ, електроенергію, воду тощо. Однак інколи в полі “до оплати” може стояти цифра “0” — це так званий нульовий рахунок, який можна отримати в наступних випадках:
- у вас наявна переплата або ви взагалі не користувались послугами постачальника у звітному місяці;
- компанія-постачальник послуги не виставляє рахунки чи не передає інформацію щодо суми до оплати;
- через відсутність передачі показників, оскільки постачальник не знає з чого робити нарахування.
Нульовий рахунок в особистому кабінеті
Всі виставлені рахунки знаходяться у розділі “Мій кабінет”:
- блок “Мої адреси” — тут знаходяться рахунки, прив’язані до ваших доданих адрес;
- блок “Інші рахунки” — тут відображаються рахунки, якщо у вас не додано жодної адреси або якщо вони не прив’язані до неї.
Нульовий рахунок має наступний вигляд:
У разі отримання нульового рахунку, рекомендуємо перевірити, чи не було нарахувань за послугу. Цю інформацію можна знайти у паперовій квитанції чи уточнити по телефону гарячої лінії постачальника послуги. Якщо нарахування були, то потрібно самостійно вказати суму оплати згідно паперової квитанції або тарифного плану, який ви заключили з компанією-постачальником послуги.
Як оплачувати нульовий рахунок
Щоб оплатити рахунки, по яким не передаються суми до сплати, потрібно виконати декілька нескладних дій:
- Увійти до особистого кабінету Portmone.
- Перейти у вкладку “Мій кабінет” та знайти виставлені рахунки.
- Вибрати потрібний рахунок або виділити декілька рахунків та натиснути кнопку “Сплатити рахунки”.
- Вказати реквізити платіжної картки або обрати одну із раніше збережених. Крім того є можливість оплати через “GPay”.
- Ввести актуальну суму до оплати, яку можна знайти на паперовій квитанції (при її наявності), в особистому кабінеті на сайті компанії-постачальника послуги або подзвонивши в її абонентський відділ.
- Натисніть “Оплатити” і підтвердіть списання коштів з картки.
Як передати показники лічильників через Portmone
Інколи причиною отримання нульових рахунків є відсутність даних у компаній-постачальників послуги. Щоб вони могли виставити правильну суму за спожиті послуги, потрібно регулярно передавати їм показники лічильника. При чому це потрібно робити у чітко встановлені терміни, про що ми завжди вам нагадаємо.
Перш ніж передати показники, потрібно впевнитись, що для вашого постачальника доступна така можливість, а потім додайте лічильник, дотримуючись наступного алгоритму дій:
- увійдіть до особистого кабінету Портмоне;
- оберіть розділ “Передача показників”;
- натисніть кнопку “Додати лічильник”;
- вкажіть регіон та постачальника послуги, після чого введіть номер особового рахунку і назву лічильника;
- Натисніть кнопку “Додати”.
Після того як лічильник буде збережено, ви зможете в пару кліків передавати його показники безпосередньо постачальнику послуги*, при цьому слід враховувати граничну дату передачі показників.
Якщо у вас є шаблони, по яким можна передавати показники лічильника — вони будуть відображатися в рахунках:
Якщо ви досі користуєтесь Portmone як неавторизований користувач, радимо витрати 2 хвилини на реєстрацію, що дозволить отримати ряд додаткових можливостей. Наприклад, можливість персоналізувати особистий кабінет, отримувати кешбек і нагадування про рахунки, зберігати дані платіжних карток, переглядати історію і статистику оплат, легко зберігати квитанції, а також отримувати бонуси за запрошення друзів в рамках реферальної програми.